وبلاگ

دانلود کاتالوگ رله ssr  

کاتالوگ رله ssr  

برای این‌که بتوانید رله ssr مناسب برای کار خود را انتخاب کنید، باید کاتالوگ رله ها را به دقت مطالعه کنید و مشخصات آن‌ها را بشناسید. برای انتخاب بهترین رله ssr، باید ملزومات و نیازهای پروژه خود را مشخص کنید و بدانید که به چه نوع رله‌ای و با چه مشخصاتی نیاز دارید.

بعد از این‌که تکلیفتان را با خواسته و انتظاراتتان مشخص کردید، نوبت به این می‌رسد که رله‌های مختلف را بشناسید و مناسب‌ترین رله ssr برای پروژه‌تان را انتخاب نمائید. مطالعه کاتالوگ رله های ssr یکی از روش‌هایی است که ssrهای مختلف را به شما می‌شناساند و کمکتان می‌کند که بهترین بهره‌وری را داشته باشید.

کاتالوگ رله ssr نوع DC به AC

در این قسمت می‌توانید کاتالوگ ssr نوع DC به AC سری  70A الکتروکهربا را مشاهده کنید. در این کاتالوگ می‌توانید مدار رله را مورد بررسی قرار دهید، با مشخصات فنی ssr آشنا شوید و عملکرد تابع zero cross را می‌شناسید. برخی از مشخصات فنی رله که در کاتالوگ وجود دارد، عبارت هستند از:

  • ولتاژ کنترل ورودی
  • فرکانس ولتاژ عملیاتی ورودی
  • ولتاژ خروجی
  • حداکثر جریان خروجی برای بار مقاومتی
  • حداکثر جریان خروجی برای بار القائی
  • دمای عملیاتی و
  • حداکثر دمای ذخیره‌سازی

 ارتباطاتی که در رله وجود دارد و هم‌چنین ابعاد این ssr، از دیگر اطلاعاتی هستند که با مطالعه کاتالوگ این رله دستگیرتان می‌شود.

دانلود PDF کاتالوگ رله ssr نوع DC به AC سری 70A الکتروکهربا 

 

کاتالوگ رله ssr نوع AC به AC

یکی دیگر از انواع ssrها، رله ssr نوع AC به AC است که کاربردهای مختص به خود را دارد. برای این‌که با مشخصات این رله آشنا شوید، می‌توانید کاتالوگ این رله ssr را مطالعه کنید و همان اطلاعاتی را که در کاتالوگ ssrهای DC به AC به دست آوردید، در کاتالوگ این رله نیز بررسی کنید.

در این کاتالوگ که مربوط به رله ssr نوع AC به AC سری 70A الکتروکهرباست، مشخصات فنی، ارتباطات رله و عملکرد تابع zero cross رله را مورد بررسی قرار می‌دهید و متوجه می‌شوید که رله مورد نظر، 13.2 سانتی‌متر طول، 6.3 سانتی‌متر عرض و 3.4 سانتی‌متر ارتفاع دارد.

دانلود PDF کاتالوگ ssr نوع AC به AC سری 70A الکتروکهربا

کاتالوگ رله ssr با کنترل 4-20 mA

یکی دیگر از رله‌هایی که می‌توانید کاتالوگ آن را دانلود نمائید و به اطلاعاتش دست پیدا کنید، ssr با کنترل 4-20 mA الکتروکهرباست. در این کاتالوگ، با شکل مدار و ورودی و خروجی آن آشنا می‌شوید و هم‌چنین به برخی از مزایای این نوع رله پی می‌برید؛ مزایایی از قبیل

  • کاربردی بودن نوع سیگنال این ssr در صنعت
  • هزینه راه‌اندازی پایین
  • تاثیرپذیری پایین سیگنال رله از نویز.

البته این تمام اطلاعاتی نیست که دستگیرتان می‌شود. می‌توانید توان خروجی رله را به عنوان تابعی از جریان نیز مشاهده کنید. یعنی با جریان‌های کنترل (mA) و ولتاژهای کنترل (VDC) مختلف، می‌توانید توان‌های خروجی متناسب را بررسی کنید.

دانلود PDF کاتالوگ ssr با کنترل 4-20 mA الکتروکهربا

 

بدون تحقیق خرید نکنید!

برای این‌که بتوانید بهترین ssr را برای پروژه‌تان خریداری کنید، نباید خودتان را فقط به کاتالوگ محصول محدود کنید. استفاده از مشاوره کارشناسان این حوزه یکی دیگر از راه‌هایی است که می‌توانید با آن اطلاعات بیشتری در مورد رله‌های مختلف به دست آورید و بتوانید تصمیم بهتری برای برای انتخاب محصول مناسب اتخاذ نمائید.

کارشناسان الکتروکهربا می‌توانند برای خرید ssr مناسب به شما کمک کنند تا انتخاب بهتری را تجربه کنید. فقط کافی است با الکتروکهربا تماس بگیرید و انتظارتان از ssr مورد نظرتان و نوع کاربردی که مد نظر دارید، با کارشناسان ما در میان بگذارید تا بهترین ssr به شما پیشنهاد شود.

هر سوالی هم که در مورد اطلاعات درون کاتالوگ و مشخصات فنی رله‌ها دارید، می‌توانید از مشاوران ما بپرسید تا با اطلاعات کامل تصمیم‌گیری کنید و نکته‌ای را از قلم نیندازید.

4/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *